onsdag 10 februari 2010

Tisdag.

Jag är sämst i världen på att uppdatera och förtjänar knappt att ha en blogg, jag vet. Men tiden rinner mellan fingrarna och det finns så himla mycket andra saker att göra än att sitta vid datorn. Har haft en fin fin fin dag med strålande sol och blå himmel. Värdmor och värdbarn var på jättebra humör så jobbet kändes som fritid och när klockan närmade sig 19 fick vi ett samtal. "På grund av den förmodade snöstormen kommer skolan att vara inställd imorgon". Vi åkte iväg till Blockbuster för att hyra oss fem filmer som vi ska se imorgon. Förhoppningsvis blir morgondagen lika lugn som jag tänker mig och sedan kanske det blir några extra slantar i fickan också. Den som lever får se. Har precis redigerat klart filmen från söndagen men den får läggas upp imorgon (eller ännu senare).

I söndags blev jag i alla fall kär i en tröja. Någon dag ska den bli min. Någon dag ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar