måndag 15 februari 2010

Valentine's Day.

Den omtalade dagen har nu kommit till sitt slut. I ärlighetens namn hade jag inte kunnat önska en bättre Alla Hjärtans Dag. Jag har spenderat tid med de som betyder mest för mig (på denna halvan av jordklotet) och innerligt tänkt på de jag inte kunnat spendera tid med. Det är inte utan en tomhetskänsla man genomgår en dag som denna. En dag då man vet att Jessica fyller 21, ens familj sitter hemma och äter middag tillsammans och flera av ens närmaste vänner ligger på stranden i Thailand tillsammans och dricker goda drinkar. Då känner man sig mitt i allt ensam bland alla fina människor man har här. Fast nu ska jag inte säga att jag har gått och varit ledsam eller ensam idag, oh nej. Har haft en fantastisk dag med god mat, fina presenter, underbara vänner och mycket skratt. Hoppas att alla ni där hemma har haft en enastående dag och att ni spenderat den med dom som betyder mest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar