lördag 13 februari 2010

Valentine's Day-gift ..

Åh. Började fredagsmorgonen med att öppna alla hjärtans dag-presenten. Min värdmamma klargjorde väldigt tydligt att det fanns ett tillgodokvitto i botten ifall jag skulle vilja byta den. Men så fort jag började öppna den så kände jag att jag för allt i världen inte skulle vilja byta ut den. Det kändes liksom som en personlig grej som alltid skulle betyda mycket för mig. Jag hoppades dock såklart på att det inte skulle vara något förskräckligt fult som jag skulle vägra ha på mig, och det var det såklart inte. Ett halsband i 14K guld och med en pärla. Helt underbart. Jag är inte typen som unnar mig dyra smycken. Jag gillar att slösa pengar på böcker, bio, fika, konserter, tågbiljetter, second hand-klänningar och andra saker. Aldrig skulle jag få för mig att köpa ett halsband för en bunt med hundralappar. Men nu när jag äger det så älskar jag det totalt. Dock så ser alla mina kläder alldeles för fula ut i förhållande till halsbandet vilket är lite jobbigt, haha. Här har ni i alla fall en bild på min nya kärlek :

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar