onsdag 15 december 2010

Helgen i en liten sammanfattning.

Fredag : Min och Malins ettårsdag. Firades med Malin, Harpa och Kajsa i Malins källare med pizza, mjukisbyxor, guacamole, sprit och massa roliga samtal! Jag 'friade' (en förfrågan om evig vänskap) med en godisring och Malin sa ja. Åh, vad fint. (Jag hoppas att folk kan se lite ironi i vårat beteénde ibland ..). Alla vi sov över i källaren efter att ha skämt ut oss både på pizzerian och CVS. Finfin kväll.

Lördag : Vaknade upp hos Malin innan vi tog oss en liten road trip till IKEA. Hoppa runt i sängarna, provligga badkaren, leka 'mamma pappa barn' i de uppbyggda rummet, äta tills vi dog och sedan hann vi såklart en tur runt i mataffären för lite proviant att ha på vägen hem. Malin och Harpa började jobba så jag och Kajsa åkte iväg och småshoppade en aning och slappade lite i hennes säng innan vi begav oss till Harpa för myskväll med film från 60'talet, popcorn och såklart lite What I Like About You. Var så himla trött att jag inte orkade ta mig hem, så jag bestämde mig för att sova över.

Söndag : Vaknade upp hos Harpa, åkte hem för att jobba några timmar och spenderade sedan eftermiddagen med brudarna i mallet. Idén om "hårfärgningskväll" kom upp, och vi är ju rätt spontana av oss så vi köpte några kartonger hårfärg samt godis och åkte hem till Kajsa där vi spenderade kvällen med att förstöra våra hår och ha himla trevligt. Inget hår blev vidare lyckat men mitt blev nog värst. Grått! Fint .. eller inte. "Nejdå, inte är det grått. Jag tycker mer att det ser .. silver-blått ut!". Jani, tur är det ju iaf att jag är en rätt obrydd människa när det kommer till utseénde och kör helt enkelt på "det löser sig sa han som sket i badkaret". Nu går jag till sängs, sådetså! Godnatt.












1 kommentar:

  1. haha, då ska du se emmas hår som vi färgade igår! Det blev seriöst tigerrandigt, eller schackrutigt. Då skojar jag inte! vi skrattade så vi dog och undrar fortfarande hur det där e möjligt!

    SvaraRadera