torsdag 23 december 2010

Materiella ting.

Svensk tid är det nu den 23:e December. Mina fina mamma fyller därmed 52 år! Hoppas du får en underbar födelsedag och att min present dyker upp så småningom.

Igår öppnade jag min julklapp från min familj i Sverige. ÅH, säger jag bara. Två galet fina Thomas Sabo armband samt ett halsband från Efva Attling med texten "Sic itur ad astra" dvs Vägen till stjärnorna. Jag kan inte bestämma mig för ifall jag vill använda dom dygnet runt för resten av mitt liv eller aldrig ta upp dom ur lådan för att jag är rädd att tappa bort dom. Hm. Det där med lagom har ju aldrig varit min grej .. Jag är ju ingen märkes-människa men det finns inte ord för hur mycket jag uppskattade denna julklapp :') Tack än en gång, fina mamma och pappa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar