torsdag 30 december 2010

Saknad och tönterier.

Jag blir pinsamt glad när folk frågar om jag är från USA. Förhoppningsvis tyder det på att min engelska utvecklats någorlunda muntligt i alla fall. Jag stavar ju fortfarande som en kratta, men så kommer det nog alltid att vara. På tal om USA så saknar jag mina vänner. Jag vet att jag tjatar om det, men det är helt tokigt hur mycket jag saknar dom. Vilka skulle annars ta seriöst på en inbjudan som denna? :




Haha, åh. Efternamnet är ju väldigt internt och sjuklig töntigt, men sådana är vi. När jag kommer tillbaka tänker jag tvinga mina vänner att göra massa extra töntiga saker med mig, sådant som jag gått miste om denna veckan. Dessutom känner jag mig så himla hjälplös på andra sidan jorden nu när Selena (en av Harpas fiskar) går igenom en tuff tid och inte mår särskilt bra. Malin ska dock köpa ett 'feel better'-card, så vi hoppas att det stöttar henne och får henne pigg igen!

1 kommentar:

  1. Hej Jenny !

    Vart har du tagit vägen efter nyår ? Ingen blogg. Åker tillbaka till USA idag ?
    Ha en bra flygresa och hälsa Malin och Harpa och Kajsa overthere !

    Kram Mamma

    SvaraRadera