onsdag 8 december 2010

Tisdag.

Dagarna flyter förbi och förutom jobb spenderar jag mest tiden i soffan framför säsong 2 av What I Like About You med mina vänner. Jag är för trött för att göra annat. Eller lat. Jag vet inte riktigt. Ikväll tog vi oss iaf iväg på bio. Känner att vi har försummat Bow-Tie Cinemas på senaste tiden .. Tidigare brukade vi gå 2-3 ggr i veckan och nu är det knappt en gång varannan vecka. Man kan ju vara positiv och tänka oss att vi skaffat oss ett liv, fast egentligen har vi nog bara insett att det är mindre jobbigt att ta sig till nedervåningen för att titta på film än att faktiskt bege sig till bion. Love And Other Drugs sågs iaf idag och den var ju himla fin! Inget mästervärk, men klart godkänd.

Min sjuåring har skrivit brev till tomten. "But .. what adress should I write ..?". Det tar emot att säga det, men fan vad jag älskar barn ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar