onsdag 22 december 2010

Historien om då jag blottade mig.

Just ja, glömde nämna att jag efter filmen råkade visa min rumpa för en okänd kvinna. Det var .. kul. Hm! Jag är medveten om att jag ofta skämmer ut mig men när folk frågar vad jag gör för att skämma ut mig kommer jag ofta inte på något bra exempel. Detta ska jag komma ihåg!

Det finns dock en 'bra' förklaring till denna bisarra händelse. Eller bra och bra .. men ja. Nu är det såhär att jag idag tänkte passa på att använda solariet på gymmet igen. Vi vet ju alla hur bra det gick sist. Jag var skitsmart och täckte över ansiktet ... men, jag brände min röv!!! Jätteröd är den nu och ont gör det, vilket jag insåg på bion. Så jag skulle visa Malin, Harpa och Kajsa detta missöde (vi är udda) i badrummet och medan dom hånar min röda rumpa så kommer en kvinna in och får ett förskräckt ansiktsuttryck. Den stackars människan lär ju få men för livet. Men som Sally skulle ha sagt ; "vad vore världen utan mina hjältemodiga misstag?".

PS : Har någon tänkt skriva "pics or it didn't happen" så kan ni ge upp på en gång. It ain't gonna happen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar