lördag 18 december 2010

Två punkter.

1. Inte nog med att man är sjukligt otränad och har lyckats färga håret grått. Nä, låt oss bränna oss i solariet också. Mitt ansikte är rött som tusan och jag kan ju inte påstå annat än att jag känner mig jävligt snygg just nu.

2. Idag gick vi på bio och såg The Black Swan. Jag skrek, grät, skakade och fick andningsproblem under filmen. Så jävla obehaglig var den. Natalie Portman kommer att förfölja mig i mina (mar)drömmar och jag tänker inte sova själv. Harpa ska hålla mig sällskap inatt så att jag inte skrämmer ihjäl mig själv i sömnen. Hurra för vänner! Mindre hurra för Natalie Portman! (även om hon gjorde ett förjävla bra skådespeleri).

3 kommentarer:

  1. 1. pics or it didn't happen ;)

    SvaraRadera
  2. Kan du inte ta någon bild på hur de pyntade husen ser ut?:)

    SvaraRadera
  3. Anonym 1 : Denna gången valde jag att inte ta kort på eländet. MEN, då jag fortfarande är sjukligt otränad och har grått hår kan jag ju bara gå till solariet imorgon och göra om'et och ta bilder. Allt för din skull whoever you are ;D

    Anonym 2 : Skall absolut göras snarast! Reser ju bort på torsdag så får ta tag i det snart. Åh, jag som är så dålig på att ta tag i saker. Nåväl, ska försöka iaf!

    SvaraRadera