söndag 3 januari 2010

3/1

Uppdateringen är fortfarande förfärligt dåligt och för det ber jag om ursäkt. Jag spenderar tiden med att träffa vänner, spela fyra i rad med lillkillen och äta alla mål mat på restaurang. Imorgon börjar mitt 'nya liv' (de som känner mig sitter just nu och suckar och skakar på sina huvuden och tänker att jag gör det bra ifall jag klarar det till lunch). Men vad tusan, man kan väl försöka i alla fall. Nu är det dags för sängen, uppstigning om sex timmar. Välkommen tillbaka till vardagen, Jenny. Tack så mycket ..

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag undrar vilken organisation du åkte som au-pair med och varför du åkte med dom? :)
    Jag funderar nämligen på att åka nästa år men kan inte komma på vilka jag vill åka med. Det är så svårt!

    SvaraRadera
  2. Hej där. Jag åker med Cultural Care Au Pair. Jag åkte med dm på språkresa till Malta när jag var 15, och så tänkte jag länge åka som High School Student och då kunde man åka med samma företag. Jag bestämde mig dock istället för att åka som Au Pair och eftersom att det funkat bra med språkresan så kände jag att var ett bra val att åka med dom även denna gång. Jag tycker att det har funkat jättejättebra med Cultural Care men sedan vet ju inte jag hur dom andra organisationerna fungerar. Gå in på www.culturalcare.se och läs lite och se ifall du tycker att dom verkar bra. Sedan kan du ju kolla på några andra organisationer och känna efter vilken som känns bäst. Mina personliga erfarenheter av Cultural Care är i alla fall bra :) har du några fler frågor så skicka ett mail. Min mail är jenny_stare@hotmail.com. Lycka till med allt!

    SvaraRadera