lördag 23 januari 2010

Saturday, isn't it lovely?

Förlåt att jag försummar bloggen en aning dessa dagar. Har bara tid för en liten ynka uppdatering innan det är dags för sängen (ja, klockan 23.15 en lördagskväll, ni läste rätt). Fin dag som började redan vid 8 imorse på grund av en något högljudd värdfamilj och min oförmåga att kunna sova länge i detta landet.

Såhär har min dag sett ut :

Kickboxning på gymmet med Cecilia.
'Jobb' i tre timmar. Dvs äta lunch med grabbarna och leka "20 frågor" i en timme och ha himla trevligt.
Köpcentret med Cecilia.
Inköp av världens finaste ring (I'll show you later).
Promenad framför Titanic på gymmet.
Kinamatsmiddag med värdfamiljen och vänner till dem.
Två trevliga timmar med min danska vän Benedicte på the diner.

Nu : bokläsning och sedan sömn!

2 kommentarer:

  1. Vad är det för kamera du tar alla dina bilder med? hoppas du har det fortsatt bra på andra sidan atlanten! :)

    SvaraRadera
  2. Tar bara med en vanlig SONY cybershot digitalkamera. Ibland tar jag med en Canon systemkamera, men det är inte så ofta jag orkar dra med mig den - tyvärr.

    Och tack så mycket. Hoppas att ditt år blir fint det med!

    SvaraRadera