onsdag 6 januari 2010

Onsdag morgon.

Igår hjälpte jag ju som sagt värdmamman att bära ut lite grejer från ladan. Idag har jag sjuk träningsvärk i mina armar. Det känns lite som att den stora svarta mannen från The Green Mile gör 'tusen nålar' på mina överarmar varje gång jag rör dem. Fast ja, förra sommaren fick jag ju träningsvärk av att rensa ogräs ..

Dagen känns lagomt kul. Mellankillen är på bitter-humör och jag är trött. Fast man kan ju faktiskt inte vara på dåligt humör på onsdagar, det är ju Las Vetas-kväll! För att bli på ännu bättre humör kan man ju alltid köpa nya converse, vilket jag också gjort.

3 kommentarer:

  1. Jag har lika dana ;) TJ max?

    SvaraRadera
  2. Oh fy Fabian vad fina, jag vill också ha!

    SvaraRadera
  3. Malin : Nej nej, marshalls ;)

    Kajsa : Fina är dom, javisst. Kom hit och köp ett par vet jag :')

    SvaraRadera