onsdag 20 januari 2010

Ergo : spara pengar är tråkigt.

Att leva ett liv där man inte får slösa en enda krona är himla tråkigt måste jag erkänna. Är ledig och har redan varit på gymmet så vad finns det kvar att göra? Ska nog lägga mig i sängen med en bok. Lillkillen kräktes imorse så han är på nedervåningen med nannyn så jag försöker undvika dem. Dock tror jag att han bara kräktes för att han gråtit för mycket efter att ha blivit knockad av hunden, men för att vara på den säkra sidan så stannar jag nog här. Dessutom så spenderar jag nog mycket tid med grabbarna denna vecka så måste passa på att njuta av lite tystnad.

Förra veckan hittade jag, Nina och Cecilia skor i storlek 53 ½. På riktigt! Den på bilden är bara storlek 50. Kan man ha så stora fötter? Ja, tydligen.

1 kommentar:

  1. Min mormors bror hade stl 56 i skor..! Jag minns att jag dansade med honom när jag var runt 8 år och stod på hans fötter, mer än hela mina fötter fick plats! =)

    SvaraRadera