torsdag 21 januari 2010

Fin onsdag.

Gårdagen var fin. Ungarna lyssnade och värdmamman var på jättebra humör. När vi under middagen började prata om Adam Lambert (deltagare i förra årets American Idol) så kom vi in på att han var gay. Och som sex, åtta och tioåring är det ju inte alltid så himla lätt att förstå vad alla ord beyder, så vi satt hela middagen och hade diskussioner om vad det egentligen beydde att vara 'gay'. Min värdmor var väldigt pedagogisk vilket jag också försökte vara men varje gång någon av killarna öppnade munnen ville jag bara lägga mig på golvet och skratta. Haha. Ibland älskar jag barn. När vi städade och diskade undan böts samtalsämnet till politik, lawsuits och demokrati. En himla fin middag helt enkelt. Efter det slutade jag och blev upphämtad av Malin för att åka till ett Café i South Norwalk och möta upp 8 andra au pairer. Vi kom hem vid 23 men satt kvar i bilen på uppfarten till 00.30. Min värdpappa kom hem där någongång vid 23.30 och kollade på oss och vinkade lite misstänksamt. Haha. Vi pratade om allt och inget och det var så himla mysigt!

Förrutom ett läskigt leénde som man kan skåda på bilden nedan så var gårdagen jättebra. Idag jobbar jag 9 timmar och slutar klockan 00.00. Vi får se hur denna dagen blir .. Nu : jobb och sedan Zumba!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar