fredag 29 januari 2010

Snopet.

Blir bara en snabb uppdatering då klockan snart är halv ett och jag ska kliva upp om sex timmar. Alla pojkarna tog sig iväg till skolan idag men mellankillen blev sjuk igen och fick åka hem. Eller ja, till barnläkaren snarare. Som tur var så är ju mamman ledig på torsdagar så hon fixade allt. Jag spenderade min förmiddag med två av mina favorittjejer på ett Zumba-pass på gymmet. Än en gång saknades tagget och personligen så brände jag väl kanske 5 kalorier ..

Släppte av Malin hemma hos henne för jobb och jag och Cecilia åkte vidare till mig för lunch och lite the OC. Jobbade på eftermiddagen/kvällen och åkte sedan iväg med Cecilia till Siri för Grey's Anatomy-kväll. Men snopna blev vi när vi insåg att det bara var ett gammalt reprisavsnitt. Vi lät inte besvikelsen dra ner oss utan hyrde en film genom tv'n och såg på den tills klockan blev alldeles för sent. My Sister's Keeper, som jag även sett förut, blev det. I slutet satt vi där i soffan och bara grät och grät och grät och så skrattade vi lite åt att vi grät så mycket och sedan grät vi igen. Fruktansvärt bra film.

Mellankillen innan besöket hos läkaren i måndags. Idag ville han inte sova ifall jag inte låg och myste med honom i sängen tills han blev varm. Sötis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar