måndag 4 januari 2010

First workday of 2010.

Årets första arbetsdag började idag klockan 06.30. Det gick dock förvånansvärt bra att kliva upp och grabbarna var mer sammarbetsvilliga än någonsin så det blev en fin morgon. Det gjorde mig även glad att de satt och lekte med mina julklappar när jag klev upp. Med tanke på alla andra julklappar de fick så antog jag att mina skulle ligga gömda i en garderob någonstans, men se på tusan! Släppte av killarna på skolan för en timme sedan så nu sitter jag och försöker motivera mig själv att åka till gymmet. Mitt nyårslöfte är ju att 'träna bra under januari månad'. Jag menar, sådana löften vet jag ju själv att jag inte kan hålla i ett år så en månad får bli mitt mål.

För er nya läsare tänkte jag visa mina värdbarn. From the top and down ; tioåringen, åttaåringen och längst ner har vi söta sexåringen. Så fina grabbar att det nästan inte är klokt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar