fredag 8 januari 2010

Fredag.

Jobbade en stund imorse och efter det har jag bara gjort sådana dära tråkiga saker. Lämnat tillbaka hyrda filmer, varit på gymmet, köpt batterier, varit på banken .. Lite städning och telefonsamtal kvar sedan är jag klar (även om det finns så himla mycket mer jag borde göra). I eftermiddag ska jag förhoppningsvis åka med äldsta värdkillen och hans bästa kompis på bio. Vi tänkte se Avatar, som jag visserligen redan sett, men som är en himla bra film (om än dock inte min genre alls). Att spendera 2 timmar och 40 minuter i en biosalong, få biljetten betald och få betalt för att vara där, det känner jag är bra arbetsvillkor. Fint avslut på en rätt medioker vecka. Dessuto fick jag precis reda på att min vän Malin från Baltimore förmodligen kommer och hälsar på mig i februari. Det vore fin fin fint!

Nu ska jag och min nya brosch ta tag i lite städning innan vi åker ut på äventyr. Ha en fin fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar