onsdag 27 januari 2010

Welcome back, Las Vetas.

Morgonen gick smärtfritt trots en start redan vid 06.30. Grabbarna var klara vid 7.30 och spenderade resten av morgonen med att sjunga karaoke. Hämtade upp Malin för världens mest otaggade (och kortaste) gympass. Efter en snabbdusch åkte vi iväg och spenderade pengar. Det är nästan tragiskt hur roligt jag finner det att spendera pengar jag egentligen borde spara. Kom hem med en skjorta, en ram till mina värdföräldrar, ett Champion gym-linne, en Nordictrack kofta och Marilyn Monroe underkläder. Spenderade resten av min lediga tid på Barnes and Noble med min bok.

Jobbet på kvällen var det slappaste någonsin. Jag, nannyn och de två yngre grabbarna sjöng karaoke och lagade mat och mitt i allt hade vi ätit middag och jag fick sluta en timme tidigare. Satt dock kvar i storsängen med värdmamman och grabbarna och såg på Deal or no Deal. Min kropp och hjärna ville sova men är det onsdag så är det onsdag. Och idag var det inte vilken onsdag som helst, utan nämligen första gången på det nya Las Vetas. Vårat ständiga onsdagscafé som la ner någongång i oktober och öppnade nu i helgen. Tre svenskar, en danska och en holländska spenderade kvällen med diverse drycker och struntprat. Jättebra avslut på en lugn och fin dag.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar