söndag 10 januari 2010

Saturday.

Förlåt för dålig uppdatering, har varit iväg hela dagen. Klockan åtta imorse väcktes jag av brandlarmet och ett tomt hus. Ner på nedervåningen för att se vad tusan som pågick, och som tur var så var det ju ingen brand, men förstörd var i alla fall min sovmorgon. Låg kvar i sängen till 10 innan jag klädde på mig och åkte iväg för att hämta upp Cecilia för att åka till vårat älskade Trumbull Mall. Väl där så åt vi suddig kinamat, töntade oss i Forever 21's alla glasögon och shoppade en hel del fina grejer. En adidaskofta, ett halsband, en t-shirt, en tjockare tröja, ett läppstift och så lite krimskrams.

Efter det åkte jag iväg på gymmet ett snabbis och fick ett samtal av min värdmor där hon sa att jag kunde vara ledig hela kvällen. Då jag var hungrig som tusan och inte orkade laga mat åkte jag till Panera Bread för en sallad och en timmes bokläsning. Blev upphämtad av Nina och så åkte vi iväg med Nadine och Fia till några amerikanska vänner till Nadine för att se film och spontanbeställa pizza. Lärde känna en hel bunt fina människor och är himla nöjd med kvällen. Nu ska jag nästan försöka ta mig i säng, för imorgon är en fullproppad dag. Hoppas att jag hinner med allt som är planerat ..


















2 kommentarer:

  1. Jenny = Sporty Spice ;) hihi

    Elin Vii

    SvaraRadera
  2. du är så söt haha, känns som det var igår jag såg dig men .. det är det inte haha :D

    SvaraRadera