fredag 4 september 2009

Back on monday night!

Nu åker jag iväg till Fire Island med värdfamiljen. Det är en liten ö utanför Long Island där det inte finns bilar. Förhoppsningsvis ska jag väl förrutom att jobba lite spendera min tid med att läsa böcker, sola och äta god mat. Det är än en gång bekräftat att jag är en usel packare. Har minst 10 kg för tre dagar. Men hur är det man säger? Hellre för mycket än för lite? Äh så kanske man inte säger, men det tycker då jag.

Ha en underbar helg i början av September och på måndag tycker jag att ni firar Labor Day med mig (Sandra, jag ger dig härmed en anledning att äta tårta!).

3 kommentarer:

  1. Jenny, vilken oerhörd tur att du ger sandra anledningar att äta tårta! Det är ju nästan så att det är tillåtet för mig också ;) Ha det så bra på din lilla semestertripp! Lev och må!

    SvaraRadera
  2. Ja man måste ju ta hand om sina vänner här från andra sidan Atlanten också du vet ;) Och självklart ska du äta tårta! Labor Day ska firas på allvar!

    SvaraRadera
  3. Det var ju otroligt bra eftersom nu Sandra fick en anledning till, till att fira. Jag menar.. Mna måste ju fira att det bara är lördag en gång i veckan. Eller avskedsfest för Sandras kusin som åker tillbaka till Göteborg imorgon. Eller Labor Day som sagt. I like it!

    SvaraRadera