torsdag 17 september 2009

Inte ens JAG skulle bli så exalterad av en lila häst ..

Mellankillen och hans kompis gjorde någon arts&crafts grej idag där man kunde skrapa fram olika figurer ur ett svart papper.

Mellankillen : "Oh, I just got a purple horse."
Kompisen (med uppriktigt fascinerad röst) : "A purple horse? Really? Man, you ROCK!"

Lillkillens playdate bröt förresten armen idag när han var här. Jag har aldrig varit lyckligare att det inte var jag som passade dom just då. Hade varit droppen på min dåliga dag. Den dåliga dagen har i alla fall haft vissa ljusglimtar, så som fall out boy på radion, the cure i affären och världens godaste cupcake på barnes&noble. En gammal Au Pair till familjen är här så nu ska vi beställa kinamat. Mums.

2 kommentarer:

  1. turtle hore är väl ingen lila häst?? Purpule är väl lila.. eller är det slang?

    SvaraRadera
  2. hahahaha, jag borde verkligen läsa igenom mina inlägg innan jag publicerar dom. självklart ska det stå purple horse. tack!

    SvaraRadera