tisdag 15 september 2009

Save the cheerleader, save the world.

Åh. Det finns både bra och dåliga saker med New York. Det bra är att det finns så himla mycket att göra. Det dåliga är att det finns så himla mycket att göra. Så mycket saker man missar för att man inte har tid.

Jag älskar tv-serier. Och nu visar det sig att Masi Oka, som spelar Hiro Nakamura (den japanska killen) i tv-serien Heroes ska befinna sig i NBC-affären på måndag kl 9-10 för fotografering och autografskrivning och allmänt prat. Underbart, tänker man då. Men inte om man jobbar, vilket jag gör. Fanfanfan, som Thåström skulle ha sjungt.

Jag och Jessica vann inte heller till Oprah, vilket var väldigt synd, för det hade varit awsome. Och min närmsta vän här, Fia, är i en re-match och hittar dom ingen ny familj till henne inom en vecka måste hon åka hem, vilket gör mig nedstämd. Min digitalkamera vägrar fungera. Jag har huvudvärk. Jag har ingen att åka med på världens bästa konsert. Men samtidigt, jag är i USA och har sällskap av How I Met Your Mother-gänget, har 2 minuter till en Ben and Jerry's glassbar och fullt med cola light i kylen. Just nu känns det som att allt kommer att ordna sig, ändå.

5 kommentarer:

  1. vilken konsert? jag kan gå me dig =)

    SvaraRadera
  2. Blink 182, Fall Out Boy och The All American Rejects spelar tillsammans i Madison Square Garden den 4:e Oktober. Vill du fara så skulle det ju typ vara det bästa någonsin. Men förstår ju att du inte vill åka om du inte lyssnar på dom. Vi kan ta det på msn? :)

    SvaraRadera
  3. Klart du saknar Pentan, och Pentan saknar dig! ;)

    SvaraRadera
  4. Sanna, klart pentan saknar mig. Jag var väl halva deras månadslön ;)

    SvaraRadera