tisdag 1 september 2009

Jag vill inte!

Annars så har jag feber, uppsvullen hals, ont i munnen, ont i ryggen och det känns lite som att jag ska dö. Inte riktigt, men nästan. Jag vill ligga hemma i min säng med datorn i knät och dricka pepsi max, titta på grey's anatomy, lura iväg pappa till affären för att köpa glass och sedan sova två dygn för att vakna upp frisk. Så som jag brukar göra när jag är sjuk.

Imorgon är det istället uppstigning 06.30 för att jobba, och mina alvedon är slut. Hur är det man brukar säga nu igen? Just ja : Skjut mig!

8 kommentarer:

  1. sv: jag är på andra boken, jag har dock inte läst första... Inte sådär super smart, men jag orkade inte köpa den första boken ;-)

    SvaraRadera
  2. Men gumman, är du sjuk så måste du berätta det för familjen så får de ordna dina uppgifter på annat sätt.
    De måste väl ha nåt alvedonlikande att ge dig ?
    Prata med dem så du får bädda ner dig och bli frisk !!

    Kramar från mamma och oss härhemma !

    SvaraRadera
  3. Kramar från mej de har "bra meduciner" i Amerikatt så det är bara att shoppa loss. Man kan handla sånt oxå Jenny..
    Krya på dej
    Eli

    SvaraRadera
  4. Mamma : Jodå, dom vet om det. Men ungarna måste ju ta sig till skolan på något sätt, eller hur? Nu ska jag dock ligga i soffan hela dagen. Skönt!

    Eli : Haha, ja får nog ta mig en shoppingrunda på apoteket!

    SvaraRadera
  5. Hej igen Jenny !

    Hur mår du nu ? Kom ihåg att vaccinera dig mot svininfluensa så fort du kan.

    Sköt om dig !

    Kramar från oss alla/Mamma

    SvaraRadera
  6. Ja, se för fan till att inte få svininfluensa!! Jag har skaffat skype nu, så vi måste bestämma en video-date :) Pasta och tomatsås, är förövrigt guds gåva till mäskligheten. Tack för det! :) Kram

    SvaraRadera
  7. Köp "flewpills" på apoteket. Man däckar totalt i ett par timmar men sedan är du på benen igen! De funkar superbra!

    KRYA PÅ DIG!

    Hälsningar från jessica i bronxville :)

    SvaraRadera
  8. btw så vet jag att det såklart stavas flu och inte flew :P

    SvaraRadera