onsdag 16 september 2009

"Show me who you really are", he said and left the number in her pocket.

Igår fick jag panik över att jag höll på att tappa bort mig själv. Jag kände mig helt förvirrad och bortkommen när jag insåg att jag under de senaste tre dagarna hade varit på gymmet två ggr, målat naglarna (fransk manikyr!) samt frivilligt ätit sallad till middagarna.

Så för att komma tillbaka till mitt vanliga jag spenderade jag halva dagen i sängen och resten av dagen med att lyssna på musik lite för högt, äta glass direkt ur paketet och ta bilen vart än jag skulle. Ja, det känns bra att ha hittat tillbaka till sig själv.

2 kommentarer:

  1. OMG! Åt du verkligen sallad? ;)

    SvaraRadera
  2. Japp! Sallad+gurka+morot. Jag är mycket stolt. Men nu är det slut på sådana nyttighetsfasoner. Ska precis gå ner och äta en hamburgare (utan sallad) till lunch. Mums!

    SvaraRadera