fredag 18 september 2009

Vi är plus minus noll ..

Den dåliga dagen blev lite dålig men även himla bra. Jag är sjuk, bland annat. Förstår inte vad min kropp vill med mig här borta, men den vill då inte att jag ska må bra (eller så kanske det är min kropp som gör mig sjuk för att den inte vill gå på gymmet. mycket möjligt!). Nåväl, imorgon är det fredag och sedan är jag ledig hela helgen så då tänker jag minsann vara frisk.

Och vet ni? Idag träffade jag en jättefin svensk tjej som just flyttat hit. Hon hade rosettörhängen, röda converse och gillar grey's anatomy. Vi kommer nog att ha det bra här borta, hon och jag.

2 kommentarer:

  1. jenny! om du varit i sverige idag (och göteborg) hade du sett fram emot en kväll på liseberg med håkan! Jag ska lyssna och se åt dig :)

    SvaraRadera
  2. Greys anatomy <3 Seattle u know :)

    SvaraRadera