söndag 13 september 2009

Så han menade favorit på Det sättet ..

Jag älskar New York. Fascinerande byggnader, god mat och trevliga människor. Idag var jag och Jessica inne i en vintage-butik och fingrade på sjömansklänningar och svindyra hattar då vi träffade på en jättefin man som jobbade där. Han var störtskön och första delen av våran dialog lät såhär :

Han : Hey girls. Where are you from?
Jag : Sweden ..
Han : Oh, my favourite soccer-player comes from Sweden.
Jag : Really? And who is that?
Han : Fredrik Ljungberg.
Jessica : Oh, that's cool. He has the same last name as me.
Han : Ljungberg? Cool. He is just so .... hot! I mean, he's actually the man that made me come out of the closet. You know his commersial for Calvin Klein?
Jag : Mmmhmm, I do.
Han : Mmmmhmmm, I know! I had that picture as my compute background, and my mom saw it. First I just claimed that I had him there because I wanted to look like him after my workout, but I was 21 years old so I felt that it was time to come out as gay ..


1 kommentar: