söndag 27 september 2009

Söndag.

Har varit iväg hela dagen så har inte fått någon chans att uppdatera. Började dagen med Zumba på gymmet med tjejerna. Jag tvekar inte en sekund på att jag var sexigast i rummet med mina latinomoves! Sedan åkte vi vidare till Trumbull Mall och åt lunch och spenderad en massa pengar (jag kom bland annat hem med ett par glasögon .. hm ..). Nej, jag gillar dom faktiskt lite. En yngre man kom fram och sa att jag passade jättebra i dom. Haha! Sedan begav vi oss till en by vid namn Monroe där Nina bor för att äta söndagsmiddag med hennes familj. Så himla härliga människor! När det blev sent så slog vi på Twilight och proppade i oss glass och skrattade åt alla möjliga låga skämt. Hade en underbar dag och om några timmar är det dags att bege sig tillbaka till verkligheten. 11 timmars arbetsdag imorgon. Jag. Orkar. Inte.

Vi tog även kort i en automat och att få plats fyra tjejer i en sådan är inte det lättaste. På denna bild : Jag, Mimmi, Cecilia och Ninas hand ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar