söndag 13 september 2009

Yeah, why do we?

I tisdags var jag och nioåringen på hans gitarrlektion (där fanns för övrigt en LP av Abbey Road. jag dog lite inombords). Han insåg att han råkat ta med sin namnskylt från skolan så jag lovade att ta hand om den och stoppade den i min handväska. Sedan skulle han hämta sin namnskylt och hade lite problem att hitta den i handväskan och då utbrister han :

"Gosh, these things are so complicated. Why do women wear these?!"

Sedan förklarade han för mig hur man på bästa sätt förvarar alla sina saker utan att behöva en väska. Söta unge.

3 kommentarer:

  1. Jag förstår dig. Han skulle nog älska dig också, tror jag bestämt.

    SvaraRadera
  2. låter som en kul kille :)

    ps: i början av scary movie när cameren electra just slått ner några småbarn säger en av dem
    "I can't feel my legs"

    puss

    Elin Vii

    SvaraRadera