måndag 7 september 2009

Fire Island Beach ..

Okej, jag funderar på att åka hem från Amerika. Allt känns rätt meningslöst just nu. Haha! Ni vet den där känslan när man upplevt något så bra att allt annat i livet känns tråkigt? Lite så känns det just nu. Jag har nämligen upplevt "Sunset Beach" och "Baywatch" live ..

En fin dag. Solen skiner och jag slukar sida efter sida i min bok och så hör jag det. Ljudet. En visselpipa som skär genom luften. Sedan kommer dom. Fyra brunbrända vältränade män i röda shorts och med röda livbojar springer i slowmotion och slänger med håret (okej, egentligen kanske dom sprang snabbt och inte slängde vidare mycket med håret, men förstör inte detta för mig, okej?) för att sedan på ett heroiskt sätt ta sig förbi vågorna fram till människan i nöd ..

Nu var detta i och för sig en falskt alarm och ingen var i nöd, men det var väl bara ännu bättre. All action utan några skadade. Win-win situation! Men ja, jag kanske stannar i Amerika ändå. Tränar som tusan hela vintern, blir snygg och solbränd och gifter mig med en av livvakterna. Jag döpte de två snyggaste i smyg till Cole och Casey (Sanna och Bella förstår varför!). Jag ska nog gifta mig med Cole. Ja, så får det nog bli ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar