lördag 12 september 2009

It's like high school with scalpels.

För några dagar sedan köpte jag kanske världens bästa grej. Grey's Anatomy Trivia Board Game.




Här är spelplanen. Man börjar i omklädningsrummet och ska ta sig till operationssalen, såklart. Sedan finns det hissar, av uppenbara själ.


Ja, ni ser ju. Genialiskt!


Sedan finns det såklart frågor om Grey's Anatomy. Vissa klurigare än andra. Jag kämpar varje dag med att inte läsa frågorna i förväg. Det är svårt, ska ni veta. Jag letar någon här med bra tv-smak som vill spela detta spel med mig ..


Sedan får man välja vem man vill vara i spelet. Meredith, Izzie, Christina, George eller Alex. Eller så kan man vara an intern. När jag spelar detta med Bella ska jag tvinga henne att vara Christina Yang. Bella blir lite som henne när hon spel. Haha!

Ja, som ni ser. Världens bästa grej. Den som säger att man inte blir lycklig av materiella saker ljuger. Jag är lycklig.

7 kommentarer:

  1. OMG , fabulous ! too bad att jag bor på västkusten ;o annars hade jag lätt spelat med dig ^^ !

    SvaraRadera
  2. Ska du någon gång på en snabbvisit till NY kan vi sitta på något café på upper manhattan och spela och bara vara allmänt coola? ;D

    SvaraRadera
  3. Det är så roligt att läsa din blogg för du verkar ha det så bra och trivas, man blir verkligen mer uppmuntrad till att åka när man läser bloggen. Snart är det min tur bara 21 dagar kvar :p

    SvaraRadera
  4. Självklart ska jag vara christina. Vem skulle jag annars vara? :) det skulle dock ha funnits en bricka med bailey eller richard, då hade jag nog varit nån av dom :D åhhh vad jag längtar tills vi ska spela det!!!

    SvaraRadera
  5. gud så avundsjuk jag blir! jag vill med spela! helt fantastiskt. :')

    SvaraRadera
  6. Ninni : Åh, vilken tur att du gillar den. Ja, snart är det din tur. Fika och kändisspaning i NYC på några veckor då alltså? :)

    Bella : Haha, åh, bailey <3

    Linda : Du får spela! Vi får bara tänka ut en dag när någon av oss kan 130 mil .. Eller så kanske vi möts på mitten? 65 mil är ju inga problem. Inte för att spela grey's med Linda. Puss!

    SvaraRadera
  7. Ja självklart det måste vi verkligen göra. Vem tackar nej till fika och kändisspaning

    SvaraRadera