onsdag 30 september 2009

Ja. Nej. Kanske. Varför inte? Därför. Tusan!

På söndag kommer en av världens bästa konserter att gå av stapeln klockan 7 pm. Min konsert-dejt har med stor sannorlikhet fått förhinder vilket betyder att det bara är jag kvar. Jag skulle absolut ha gått själv, för så mycket vill jag gå, men alla påstår bara att jag skulle bli våldtagen, rånad och mördad inne i New York City ensam på natten. Och ja, det ligger säkert något i det. Hade sakta men säkert börjat acceptera det faktum att jag kanske inte skulle kunna gå på konserten tills för några dagar sedan när jag började bli förföljd. The All American Rejects spelas överallt just nu. På gymmet, i köpcentrumet, på radion. Artiklar om Blink182 kommer upp så fort jag går in på någon hemsida. Fall Out Boy-dokumentärer går på tv och tvingar mig att sitta fastklistrad i soffan. Jag måste gå. Måste. Jag vet bara inte hur det ska gå till ..

Här har ni i alla fall en bild på tre söta pojkar och en nyinflyttad hundvalp :

1 kommentar:

  1. Vill definitivt inte att du ska bli överfallen eller våldtagen, men tror inte att det är så farligt, faktiskt. Har gått ensam i NYC många nätter och aldrig känt mig hotad alls. Kan du inte ta taxi eller något, kanske? Synd att missa en bra konsert.

    SvaraRadera