måndag 7 september 2009

Mobillös.

Jag tror att jag på något omedvetet vis saknar min bror så pass mycket att jag börjat bete mig som honom. I helgen så badade jag till exempel med mobilen i fickan. Kul. Mhm, jättekul! Nu är den paj-kaputt-trasig-ofungerande. Men jag berättade nyss det för min värdmamma och hon sa att vi får åka och fixa det imorgon. Hoppas att det inte blir allt för dyrt bara. Men jag har ju varit sparsam (läs : sängliggandes) och inte kunnat spendera allt för mycket pengar så jag är rätt tät, som man brukar säga.

Dialog mellan mig och en av mina allra finaste vänner Sandra :

Jag : Åh, jag badade med mobiltelefonen min värdfamilj gett mig!
Sandra : Att du lyckas ..
Jag : Jag vet.
Sandra : .. fast ska jag säga, som förstör min I-phone genom att tappa den i sås.

Haha, du är så fin! Jag saknar dig så att det värker i lillhjärte mitt! När du kommer hit kommer det att bli legen-wait for it-dary.

2 kommentarer:

  1. Hej !

    Vill se mer bilder från Fire Island, var det fint ?
    Jag hoppas att det löser sig med mobilen, be att få betala en del eller få avdrag på lönen.
    Jag har skrivit några mail bla om skype, kolla in dem.
    Jag som inte är så speciellt förtjust i julen ser verkligen fram emot den i år när du kommer hem då !

    Kramar från oss alla !
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Stackare. Skönt att de var så snälla iallafall :) Btw så hittade jag receptet på köttbullarna, bifogar de som hemsida!

    kram jessica

    SvaraRadera