lördag 19 december 2009

5 timmar.

Mitt i mina sju tusen ärenden igår var jag tvungen att åka iväg och hämta upp en kräkande C på skolan. Spysjukan hade tagit storkillen med. Fick order av värdmamman att droppa av honom hos nannyn och sedan hålla mig så långt borta som möjligt. Sagt och gjort, så sedan åkte jag iväg och fortsatte på min milslånga lista. Jag är mycket stolt då alla punkter blev avprickade utom två. De två som är kvar känns ju dock lite som de viktigaste, nämligen "skriva ut flygbiljtter" och "köpa tågbiljett till flygplatsen". Hoppas att jag hinner med det nu på morgonen, haha! (Just nu hoppas jag att jag ens tar mig iväg då det ska vara snöstorm i New Jersey där min flygplats ligger)

Igårkväll drogs även värdmamman det i träsket och började spy. Nu är det 4/6 så de enda som är kvar är jag och värdpappan. Kanske är det våra svenska immunförsvar som helt enkelt är jävligt bra? Hoppas det, för får jag denna sjukdom på planet så hoppar jag - utan fallskärm! Nåväl, bilden föreställer storkillen som Chris Daughtry på halloween. Charmant, haha.

1 kommentar:

  1. Googlade upp Chris Daughtry, han var ju ändå lik alltså ;)

    Ps, hoppas du inte blir sjuk!

    Elin Vii

    SvaraRadera