tisdag 15 december 2009

Talang 2009 - shopping.

Att jag var bra på att shoppa var jag medveten om, men att jag var så här bra visste jag inte. Efter jobbet åkte jag iväg till Marshalls som dagen till ära hade öppet till 23. Jag gick in utan att veta vad jag ville ha eller behövde och kom ut med fina grejer ska ni veta. Och billigt var det (just här förnekar jag att jag tidigare under dagen varit i mallet och spenderat massa pengar), så jag är mycket nöjd. För 360 svenska kronor fick jag mig ett par Converse, en SnoZu-jacka (brun med smala turkosa ränder), en nackkudde till flyget och två Calvin Klein-trosor. Det är shopping när den är som bäst.

Dessa conversen blev det. Bilden är hemskt stulen från google, men jag hoppas att ni har överseénde. Nu ska jag ta av mig min nya jacka som jag sitter och myser i och krypa ner i sängen. Jobb 06.30. Wiho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar