onsdag 16 december 2009

Tre dagar.

Idag är det mellankillen som spyr och har sig. Jag sitter här och väntar på att jag ska börja kräkas jag med. I ärlighetens namn funderar jag på ifall det är bättre att få det nu, så att jag slipper ha det på planet.

Spenderar dagen med att tvätta och försöka packa. När jag packat ner julklapparna så var väskan nästan full och jag insåg att detta kan bli ett omöjligt projekt. Men jag försöker tänka att så länge jag har pass (och pesetas,piral och piljetter, för er som sett Sällskapsresan) så klarar jag mig. Resan är dock inte att leka med. En timme tåg till New York, en timme buss till Newark, några timmars flygplatsväntan, 8 timmar flyg, 14 timmar på Arlanda, en och en halv timme flyg till Luleå och sedan en timme bil hem till mitt gula hus. Men klaga får man inte göra. Inte när man ska hem och se love actually med Elin, äta skumtomar, fira jul och dricka vin. Åh, detta kommer att bli bra.

2 kommentarer:

  1. Ofta jag vill vara med dig ens... ;)(hihihihi)

    Nu är jag lejd! Saknar dig :)

    Elin Vii

    SvaraRadera