fredag 11 december 2009

Torsdagsbuffé.

Idag har jag varit på International Holiday Dinner Party. Au Pair-möte, med andra ord. Alla skulle ta med sig en maträtt från sitt land och så hade vi buffé. Jag och Siri lagade (okej, köpte) svenska köttbullar och pepparkakor och det uppskattades väldigt mycket. Annars var det mest prat och musik och en förvånansvärt trevlig kväll. Träffade på en ny svensk tjej vid namn Malin som jag tror kommer att passa perfekt i vårat lilla Sverige-gäng. Skön tjej som varit statist i Wallanderfilmerna, den ni! Dagen till ära hade jag på mig min blåa klänning med öppen rygg som hemskt nog har fått spendera senaste fyra månaderna på en galge i garderoben. Dagen till ära hade jag även klackisskor (heter det så?) på mig. Det är inte ofta ska ni veta!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar