torsdag 3 december 2009

Torsdag.

Jag lovar att jag någon dag ska sluta tjata om vädret, men fan inte idag då det är 18 grader varmt och strålande sol den tredje december. Annars så jobbar jag lite extra som hundvakt just nu så jag och hunden ska nu gå ut och sätta oss på uteplatsen och läsa en bra bok och dricka cola light.

Har precis slagit in lite julklappar och födelsedagspresenter. Värdmamman är väldigt mån om att jag inte ska slösa pengar på dem, så då värdmamman gick förbi bordet sa hon: "Nämen, vad är det här?" och höll upp en av presenterna. "Så himla coolt. Ååh, du köper ju alla bra grejer! Och gah, hur många saker har du köpt egentligen?! Nåväl, det är tur för dig att jag är väldigt stressad just nu och inte hinner skälla på dig .."

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar hund! Underbar bild! Vad har du för kamera?? Du har tagit många fina bilder. =)

    MVH/Lina

    SvaraRadera
  2. Oj, tack så himla mycket! Jag har en Canon Eos 350D. Jag gillar den fast skulle såklart hellre ha en nyare version, men man tager vad man haver, så att säga ..

    SvaraRadera