fredag 18 december 2009

Warmes wishes, this holiday season ..

"Jenny, vill du ha din julklapp nu så att du kan börja lägga in låtar på den innan resan?"

Haha, som förväntat fick jag en Ipod. En mörkblå (lillkillen hade fått välja och han hade ju luskat ur mig att mörkblå är en av mina favoritfärger) Ipod med ett genomskinligt fodral till. Jag älskar den, men något jag älskar ännu mer är julkortet jag fick med det. En enkelt kort med en himla massa text som gjorde mig alldeles rörd. En del av texten :

"We also wanted to take a moment to thank you for being a truly exceptional au pair. You are fantastic with the kids and always finds ways to go above and beyond the call of duty. We truly appreciate everything you do!! We feel very lucky to have you as a part of our family this year (and always). 'Thank you for taking such great care of us!!' With much love .."

Jag har nog hamnat i världens finaste värdfamilj! Åh, kommer att bli jobbigt att vara utan dem i två veckor nu. Men sedan har jag ju faktiskt världens finaste familj hemma i Sverige också.

1 kommentar:

  1. Hej Jenny !

    Nu räknar vi timmarna till du kommer hem !!!!
    Vi läser de underbara orden om dig från din amerikanska familj och vi får tårar i ögonen och våra hjärtan svämmar över av stolthet !
    Vilken tjej du är !!!
    Nu laddar vi upp för din hemkomst !!
    Kramar från oss alla genom mamma !

    SvaraRadera