torsdag 17 december 2009

Två dagar.

Mådde inte helt perfekt igårkväll så strax innan sju på så sa min värdmamma att hon kunde ta hand om ungarna så att jag fick lägga mig. Mådde illa, frös och hade ont i huvudet men sedan efter 11-12 timmars sömn så vaknade jag upp och mådde betydligt bättre. Och tur är väl det, för jag är ju inte ens lite klar med packningen ännu. Det borde jag göra just nu, men istället tänkte jag visa er min nya jacka och mitt nya halsband. Att köpa en höstjacka i mitten på December är väl inte det smartaste draget, men för det första så var den 75$ billigare än vad den skulle ha varit, och för det andra så är jag ju från Norrland, så jag borde väl klara lite kyla kan man tycka! (Att min far berättade att det är -24 C hemma just nu gjorde mig dock inte överlycklig).

Snart ska jag iväg på Victoria's Secrets och handla lite smågrejer innan jag fortsätter (läs påbörjar) packningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar