fredag 11 december 2009

There is just one thing I need.

Hur blir en fredag bättre än förväntat? När Vincent berättar för en att How I Met Your Mother inte alls har juluppehåll utan att det finns ett alldeles nytt avsnitt att se! Åh, så bra.

Annars så borde jag göra vettiga saker idag. Lösa in mina checkar på banken, lämna tillbaka filmer på biblioteket, köpa hårfärg, ringa huvudkontoret i Bost och massa andra mindre roliga grejer. För en gångs skull funderar jag faktiskt på att ta tag i det. I alla fall någon grej borde jag väl hinna med. Under tiden kan ni ju roa er med att titta på detta klipp med en underbart duktig tioårig Olivia Olsen som sjunger All I Want For Christmas Is You. Klippet är från en av de bästa julfilmerna någonsin, Love Actually. Kan inte vänta tills jag kommer hem och får sitta i Elins soffa och se den och påminnas om hur underbart bra den är. Hej så länge!

2 kommentarer:

  1. How I meet your mother!!!! <3

    SvaraRadera
  2. Haha, men åh vad härligt! Sitter för övrigt och lyssnar på love actually soundtrack för att få in julkänslan! :)

    Kramaer Elin Vii

    SvaraRadera