söndag 13 december 2009

Sov gott.

Denna natten sov jag så skönt att jag aldrig ville vakna. Cecilias säng är himlen och jag vaknade upp med ett leénde på läpparna. Efter godaste frukosten så åkte vi iväg till Trumbull Mall för shopping. Efter en och en halv timme var jag tvungen att gå till bilen för att lämna kassarna då min arm gjorde ont av dess vikt. Det säger väl en hel del om dagens shopping? Nu på kvällen har jag 'arbetat', som de flesta andra lördagskvällar. Började 19.00 och ungarna skulle vara i säng 20.00. Satt dock och läste högt ur en bok för dom en stund efter läggdags, men inte särskilt länge. De nästkommande timmarna spenderades med min nya vän Malin. Hon tittade förbi och vi var allmänt svenska med OLW-dip och Beck. Dock sågs inte särskilt mycket av filmen då vi hade så himla mycket att prata om, men film kan ju alltid ses någon annan dag. Fyra timmars konstant pratande blev det och barnen sov som stockar så det var en mycket fin arbetskväll. Nu försöker jag motivera mig själv att gå och lägga mig så att jag ska orka upp på Zumba imorgon ..

Bilden föreställer en hiskeligt liten pumpa som jag karvade ur på halloween. (Nämnde jag att jag har blivit lat med att ta kort?)

2 kommentarer:

  1. Hoppas mycket av det shoppade var till mig?! :) Som sagt köp nu lite grejer, "längtar efter dig! Får hitta på nåt på tisdan efter du kommit hem!

    SvaraRadera
  2. Haha, nej faktiskt inte. Har bara köpt en sak (en långärmad lite tjockare tröja) + din julklapp än. Ska försöka hinna iväg och handla åt dig i veckan. Tss, du längtar inte efter mig, det är bara en illusion ;D På tisdage ska jag på julspexet på hortlaxskolan. Ska du följa? Ps : Efter julspexet kan du ju få bjuda mig på lunch om du vill. Ds!

    SvaraRadera