måndag 14 december 2009

Måndag kväll.

"I think that when you die you go to heaven. But then if your die again when your already in heaven, well, then you're pretty screwed" - Mellankillen

Dagen har varit bra. Har inte skällt en endaste gång och så fick jag dessutom sluta en timme tidigare. Ringde upp Malin och Cissi och så åkte vi iväg till Barnes and Noble för att äta världens godaste cupcakes och prata strunt. Något mer orkar man faktiskt inte en måndagkväll.

Nu ska jag lägga mig och försöka få några timmars sömn. På schemat har jag 7,5 timmar jobb imorgon, men är lillkillen jättesjuk så kanske jag måste ta hand om honom någon timme på förmiddagen då värdmamman ska iväg. Det återstår ju att se. Sov gott!

3 kommentarer:

  1. Hej Jenny. Nu har jag läst din blogg. Hoppas du längtar efter surströmming, för det gör jag! Från Linnéa Wikström

    SvaraRadera
  2. Hej, du kommer kanske inte ihåg mig me vi pratade för några år sedan över msn, om one tree hill väldigt mkt, hehe.. tänkte bara skriva en liten kommentar om att jag läser din blogg och en rolig sak är att jag också är au pair genom CC, bor i Albuquerque, NM sedan 3,5 månader tillbaka :D ha det bra, btw din blogg är väldigt underhållande !

    SvaraRadera
  3. Linnéa : Vetskapen om att få äta surströmming med världens finaste 7åring gör att flygresan känns betydligt kortare. Jag har köpt två julklappar till dig med, så hoppas att du tycker om dom. Vi ses om 5-6 dagar!

    Jackie : Jag minns de flesta jag pratat mycket med, jag behöver bara en liten påminnelse. Jag minns att jag älskade ditt namn i alla fall. Och åh, Albuquerque får mig att tänka på en jättefin film; Little Miss Sunshine. Har du någon blogg måntro? Och man tackar och bockar för komplimangen, också!

    SvaraRadera