lördag 12 december 2009

"Brothers and sisters, this is the time to build our nation."

Efter några timmars jobb som bestod av att kolla på de två yngre killarnas hockeymatch åkte jag hem för att äta kinamat med familjen. Sedan åkte jag, Malin, Cecilia och Siri iväg till South Norwalk för att se den nya filmen Invictus. Trots en iskall biograf och trötta ögon från min sida så blev det en bra kväll. Filmen var lång men himla fin och det var ju rätt självklart med tanke på att Morgan Freeman var med. Sedan bjöd jag in mig själv på pyjamasparty hos Cecilia så nu går hon omkring i sin rosa kaninpyjamas och jag sitter här och längtar efter att se fler avsnitt av Mysteriet på Greveholm. Nu ska vi dock krypa ner i Cecilias otroligt stora säng för att vakna upp till en lördag bestående av shopping och lite jobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar