onsdag 9 december 2009

Listavprickning.

3. Prova att beställa det största som finns på McDonalds för att se hur stort det är.

Besvikelsen är ett faktum. Vi gick in och sa "hej, vi skulle vilja ha det största ni har". Vi fick det största dom hade, men det visade sig inte alls vara lika stort som de monstermenyerna vi byggt upp i våra huvuden. Hamburgaren var lite tjockare än vanligt, stripsen i och för sig lika stor som Jessicas huvud och en vanlig dricka på det. Vad vi hade förväntat oss vet jag inte riktigt, men något mer än detta.Gott var det i alla fall och nu kan punkt nummer tre kryssas av från listan. Check!


3 kommentarer:

  1. Haha, beställde du diet coke till det där så dör jag lite ;)

    SvaraRadera
  2. Men Du kan ju äta för ett helt fotbollslag, skulle väl inte räcka med 5 skrov för dig!?
    Bestälde du utan allt föresten? haha :p

    Kom ihåg nu att shoppa lite snygga kläder till mig och nån parfym!:D

    Ses om en dryg vecka syrrishh !

    SvaraRadera
  3. Sanna : Hahaha, nej det gjorde jag inte. Åååh, vilket misstag inser jag ju nu. Det hade ju varit betydligt roligare. Och så skulle jag ju såklart ha lagt till frasen "jag försöker tänka lite på vikten ..". Haha.

    Bror : Man blir så glad av dina kommentarer. Ska bli såå kul att se dig om 10 dagar. Hm! Och nej, vi beställde inte utan allt ;D fast Jessica fick äta delen med äckelpäckel på! Och jo, jag försöker komma ihåg att handla åt dig. Köpte en tröja igår i alla fall!

    SvaraRadera