torsdag 17 december 2009

Varför skriva om krig i Irak när dessa saker kan vara på förstasidan på Aftonbladet?

Christina, en dansk vän, frågade om jag ville följa med henne och några fler tjejer till The Diner för brunch. Om man får välja mellan att packa eller att äta brunch med vänner så väljer i alla fall jag att äta brunch. Så väskan är lika opackad som den var innan, men jag är i alla fall mättare och gladare. Skippade ju middagen igår på grund av mitt illamående så efter en 24-timmarsfasta satt det fint med mat.

Nu sitter jag och läser denna artikeln om och om igen, bara för att jag tycker att den är så underbar. När man läser denna artikel så förstår man verkligen att man inte borde klaga på sitt liv, det skulle faktiskt kunna vara så hemskt som att ens tärnljus smälte. Åh. Lokaltidningsbesvikelser <3

"Elvira själv säger att handen bara gjorde ont i några minuter men att händelsen var hemsk. Därför vill hon inte hålla i några fler ljus och kommer inte att vara tärna igen.
– Nästa år ska jag vara tomte.
"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar