fredag 4 december 2009

Fredag.

Lillkillen är sjuk (om än dock väldigt pigg enligt min mening) så han är hemma. Klockan är nio på morgonen och han är redan uttråkad som få. Nyss kom han och knackade på min dörr för att berätta att han gjorde mål i tv-spelet. Någon som är sällskapssjuk?

Funderar på att åka med honom till biblioteket och hyra lite film trots min ledighet, för han är så himla söt. Grabbarna ska alltid vara underbara då man inte jobbar, vilket gör att man vill umgås med dem just då. Något säger mig dock att jag borde ta ikapp lite sömn, då jag 06.05 denna morgon stod i storkillens rum och sjöng Ja må han leva.

(Och medan jag hann skriva detta inlägg kom han en gång till och berättade att det andra laget gjort mål. Hm, där ser man.)

Lillkillen då vi karvade pumpor inför halloween :

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar