tisdag 1 december 2009

Första december tvåtusennio (tjugohundranio för er som föredrar det).

November har blivit december och jag tror att moder jord snappade upp det för idag är det betydligt kallare. Vaknade upp till en frostbiten gräsmatta men nu några timmar senare så är himlen, efter en dags uppehåll, åter blå och solen skiner. Har spenderat mina lediga timmar med att ta en promenad i hundparken med Cecilia samt tittat på film. Efter ett samtal med värdmamman här om dagen insåg jag att jag aldrig sett hela Sleepless in Seattle, så det fick jag ju lov att ta tag i idag. Nu ska jag ta mig en lång dusch innan det åter igen är dags för jobb.

På bilden ser vi sjuåringen samt våran hundvalp (hur länge kallar man en valp för valp?) Charlotte. Idag är Charlotte dock på operation så att hon inte kan få valpar. Hoppas att allt går bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar