torsdag 22 oktober 2009

Avskedstorsdag.

Idag var en himla fin dag. Den har jag dock inte tid att berätta om nu, för nu ska jag plocka upp Mimmi, åka på CVS för att inhandla glass och sedan bege oss till Cecilia för den obligatoriska Grey's Anatomy-kvällen. Detta är Mimmis sista kväll här och jag kommer mest troligt att gråta sönder lite ikväll, för sådan är jag. Nåväl, nu måste jag och mina fina naglar (oh, en hint om vad som gjorts under dagen idag) bege oss. Lev och må!

Ps : Det finns EN (endast en!) bra sak med att folk åker hem. Nämligen att deras resväskor är för små för alla deras saker så att det som inte ryms ger dom bort till sina vänner. I detta fall jag. Bland annat ett par skor rikare har jag blivit. Hurra! (Fast jag skulle ju såklart kunna ge tillbaka skorna och alla mina andra skor bara för att få ha kvar Mimmi, men tydligen fungerar det inte så .. )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar