tisdag 6 oktober 2009

Tisdag.

Idag blir det nog inget bloggande. Har en dålig och allt känns bara extra ansträngande. Dessutom är det min namnsdag och just nu vill jag vara hemma och få en tjugolapp eller en trisslott "bara för att". Så som det ska vara. Sedan vill jag ligga i Sandras soffa och se på Grey's Anatomy-avsnitt vi redan sett flera gånger tidigre "bara för att". Och efter det skulle jag sitta uppe vid datorn hela natten och göra ingenting "bara för att".

Jag saknar att göra saker "bara för att" och jag saknar att ha den frihet man alltid haft. Hoppas att ni har en fin dag, i alla fall ..

2 kommentarer:

  1. Har far du ett "Grattis pa namnsdagen" iaf :)

    SvaraRadera
  2. Grattis på namnsdagen Jenny ! Nu är det bara drygt 2 månader till du kommer hem, vad vi längtar. Då får du tjugan, trissen och lite till !!! När åker ni till Niagara ?

    Kramar från oss alla !

    SvaraRadera