fredag 16 oktober 2009

Födelsedagar och avskedspresent.

Idag är det fredagen den 16:e Oktober. Det betyder att det är Idas födelsedag. En av mina allra bästa vänner når den meningslösa åldern av 19 år. Att bli 19 år kanske inte ger så mycket i sig, men är det ens födelsedag så är det. Presenter, tårta och fyller man år på en fredag så innebär det ju såklart även himla massa öl. Hade nästan kunnat göra vad som helst för att få vara i Piteå ikväll. Imorgon är det lördagen den 17:e Oktober. Det betyder att finaste Eva också blir 19 år. Hon som alltid står ut med mina påhitt. Som är den mest musikaliska jag vet. Som hjälper mig att spontant göra lila slingor i håret. Som äter glass så himla sakta att man nästan blir irriterad. På måndag är den 19:e Oktober och Rebecca fyller 19 år (jag vet, vid det här laget börjar man nästan fundera på ifall deras föräldrar planerade att skaffa ungar samtidigt). Jag älskar dessa tre tjejer och innan jag åkte till USA fick jag kanske världens finaste present av dom som de suttit och klippt och klistrat ihop. På första bladet finns även ett citat av Mark Twain som beskriver mig i detalj. Ha underbara födelsedagar och ät bragokex åt mig (sandra, jag vet att jag kan lita på dig i alla fall). Kärlek till er.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar